بدون من...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : reza

 اینــــــــــــ شبـــــــــ ها تنهـــــــــــــا به این می اندیشمـــــــــ

که مگــــــــــــــر من ترا چقــــــــدر دوســــــــت داشتمـــــــــــــــ

که خوشبختیتــــــــــــ تنهــــــــــا آرزویمـــــــــ بود...

حتـــــــــــــــــــــــی ، بدونـــــــــــــــــ منــــــــــــــ



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت10:31---16 خرداد 1392
سلام گلم مرسی که بهم سر زدی وب تو هم قشنگهموفق باشی ببخشید همشو نتونستم بخونم تاهمین جا خوندم دلم گرفت

nirvana
ساعت21:04---9 خرداد 1392
وبلاگ زیبایی داری دوست من.
بهت تبریک میگم
همین...


باران
ساعت14:54---7 خرداد 1392
سلام رضا جون مطالبت قشنگه. بازم میام بهت سر بزنم

مطهره
ساعت10:21---7 خرداد 1392
سلام مرسی به خاطر نظرت
وب تو هم خیلی قشنگ بود بازم بهم سر بزن


zahra
ساعت14:37---6 خرداد 1392
ببخشید سلام محو تماشای وبلاگ قشنگت بودم یادم رفت بهت سلام کنم سلام خوبی ممنون که بهم سر زدی خیلی خیلی زیباست وبلاگت وب من در کنار وب شما هیچه عزیز

zahra
ساعت14:33---6 خرداد 1392
واقعا بعضس زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن کلمات و جملاتی که شما به کار بردین از همین زیبایی هاست تبریگ خیلی خیلی زیباست

slm
ساعت14:24---6 خرداد 1392
سلام مرسی که اومدید وب شما هم خیلییییییییی خوبه بازم سر بزنی خوشحال میشم

mohammd
ساعت11:32---6 خرداد 1392
وبلاگ خوبی داری سر ی هم به ما بزن

sanaz
ساعت21:43---5 خرداد 1392
mamnoon k sar zadin o nazar gozashtin
web khubi dari
linket kardam


محدثه
ساعت14:51---5 خرداد 1392
بابا دمت گرم.وبت از بهتریناست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان